Palume kindlasti lugeda allolevaid ostutingimusi, et vältida võimalikke arusaamatusi.
Käesolevad lepingutingimused kehtivad SA Carolin Illenzeeri Fond (edaspidi MÜÜJA) ja Tellija (edaspidi OSTJA) internetipoes aadressiga carolinillenzeerifond.voog.com
Ostja tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks pärast tellimuse esitamist Tellija poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.
Kui olete sobiva toote leidnud, klõpsake toote juures olevale pildile, seejärel valige vajadusel sobiv suurus ja värv ning vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Pärast ostu sisestamist avaneb kogu ostukorvi sisu. Seal saate veel muuta koguseid, kontrollida hindu ja kui on, siis sisestada siia ka allahindluskupongi koodi.
Kui kõik sobib, siis vajutage nuppu “Ostu vormistamine”.
Kuniks kaup on Tellija ostukorvis ja
ostuprotsess on lõpetamata, on see saadaval ka kõigile teistele klientidele.
Kui jääte oma ostusoovile kindlaks, tuleb vormistada tellimus.
Süsteemi poolt täitmiseks kohustuslikud väljad on märgitud punase tärnikesega. Olles sisestanud oma andmed lehel „Maksja andmed“, on Teil võimalus valida, kas lasete saata oma tellimuse äsja sisestatud aadressile või mõnele teisele aadressile.
Kauba eest tasumine
Kauba eest saab tasuda Maksekeskuse pangalingi või PayPal konto kaudu.. Tellimus jõustub alles pärast tellimuse eest tasumist.
Kauba kättetoimetamine
Kaup postitatakse hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Selle aja jooksul saate oma e-postile ka teate tellimuse oleku muutusest (teate kauba komplekteerimisest või välja saatmisest). Kui 3 tööpäeva jooksul ei ole sellist teadet tulnud, siis palume kindlasti võtta ühendust Müüjaga info@carolinfond.ee
Kauba kättesaamiseks on viis võimalust:
- Omniva jälgitav pakk lähimasse postkontorisse. Pakk väljastatakse saajale tema elu- või asukohajärgses postiasutuses. Postkasti või mobiilinumbri olemasolul saabub postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.
- Omniva pakk valitud pakiautomaati. Paki saab klient kätte enda poolt valitud Omniva pakiautomaadist. Sõnum kapi koodiga saabub kliendi mobiilile.
- SmartPOST kuller. Selle teenusega toimetatakse kaup Teieni üle Eesti E-L kell 9.00-21.00. Saajale saadetakse hommikul mobiilile teade paki saabumisest, ning kellaaeg, millal kuller saabub.
- SmartPOST pakiautomaat. Pakk saabub tellimuse kinnitamisel valitud pakiautomaadi asukohta. SmartPOSTi pakiautomaatide asukohad leiate siit. Paki saabumise kohta saadetakse Teie mobiilile SMS-sõnum uksekoodiga, mille alusel te kauba pakiautomaadist kätte saate.
- Tallinna piires on võimalik ise kaubale järele tulla, selleks palume müüjaga ühendust võtta ja kokku leppida aeg ning koht kauba üle andmiseks.
Postitustasu jääb alati samaks olenemata paki kaalust. Ülaltoodud kauba kohaletoimetamise hinnad kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires.
Reeglina postitame kauba hiljemalt 1-5 tööpäeva jooksul alates ostusumma tasumisest. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, võtame Teiega kindlasti ühendust.
Tellimuse muutmine ja tellimusest taganemine
Kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda, siis palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel telefonil 53462209 või saatke vastavasisuline e-kiri aadressile info@carolinfond.ee. Kirjas märkige kindlasti ka oma tellimuse number, mida soovite muuta või tühistada. Juhul, kui kaupa ei ole veel teele saadetud, siis tellimus tühistatakse otsekohe. Kui kaup on juba teele saadetud, tühistame tellimuse juhul, kui ostja tagastab kauba puutumatul kujul ning tasub tagastamisega seotud kulud.
Kui MÜÜJA ei saa mingil põhjusel ostja tellimust täita, siis kohustub ta ostjaga ühendust võtma ning tagastama raha 5 tööpäeva jooksul.
Kauba tagastamine
Kui Te ei ole saadud kaubaga rahul ja toodete märgistused on terved, on Teil õigus 14 tööpäeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest tellimusest taganeda ning kaup kasutamata kujul ja oma kulul tagastada. Kui Müüja on kahjustamata kauba kätte saanud, siis tagastame Teile kauba eest tasutud summa v.a. transpordikulud 5 tööpäeva jooksul. Teade tellimusest taganemise kohta koos pangakonto numbriga, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa, saatke palun aadressile info@carolinfond.ee. Juhime tähelepanu, et e-poe tooted ei ole eraldi kilepakendis. Carolinfond järgib säästlikku tarbimise põhimõtteid ning püüab vältida topelt pakendamist ning liigset kilekottide ning paberi kasutamisest.
Kui kaup ei vasta tellimusele, on saabunud rikutult või esineb sellega muid probleeme, siis palun võtke ühendust aadressil info@carolinfond.ee. Kui eksimus on Müüja poolne, siis asendatakse vale kaup või tagastatakse raha 5 tööpäeva jooksul.
Turvalisus
Meie e-poest ostmine on turvaline, Teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.
SA Carolin Illenzeeri Fond
on isikuandmete vastutav töötleja,
SA Carolin Illenzeeri Fond
edastab maksete
teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.